ASJOBBIGT på jobbet!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska jag vara barnledig, dricka tjeckiskt öl och somna 10 minuter efter att jag kommer hem från jobbet.
Jag slutar om exakt 55 minuter och just nu så låtsas jag bara att jag sitter och skriver massa viktiga saker så att ingen ska störa mig och fråga om jag kan hjälpa till med någonting.

Allt det här är alltså bara på låtsas.
(även om jag skulle hjälpa till om nån frågade så klart)

Johanna sitter vid sin dator brevid och skriver riktiga saker.
Men om jag hade skrivit på riktigt hade jag typ kunnat skrivit:

Pat klagar på värk i vä fot, blir värre när han står upp.

Scannar pat på 450 ml, tappar pat på 250 ml. Fortsatt kissobs.

Pat sköter magen på toastol. Stor lös avföring.

(Nu frågade syster Mattias om jag sitter och bloggar. Jag förnekar, han hoppas på en rolig blogg, nu får jag prestationsångest, tack Mattias)

Pat har endast ätit lite glass till middag, vill ev ha smörgåsar senare

Pat är orolig och frågar efter sina glasögon, ev att dom finns  på avd 50 eller Sabbatsberg, kanske dagen kan undersöka det?

Pat upplever sveda vid miktion, meddelar ssk.

osv osv osv osv.....

lalalalalalalallaaaaaaa

jobb jobb jobb...pust vad jobbigt att jobba.


Nu är det 46 min tills jag slutar.


Kommentarer
Postat av: Terry

Glass till middag? Jojagtackarjag. Ska det inte föreställa ett sjukhus, inte Hilton.

Är det en och samma pat :-o? (fulaste smajlin)

Postat av: Bellschen

Jag har ju för fanken ringt om de där glasögonen! Och de fanns inte på Sabb.Wha!

2008-08-17 @ 21:49:00
Postat av: ia

Herregud. Å de e sånna som ni som ska ta hand om sånna som mej en dag?

Bloggar på arbetstid..?

fnyser

:p

2008-08-18 @ 10:12:54
Postat av: ia

Sorry, va tvungen att sluta. Kundjävlar!!

2008-08-18 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0