att mjölka prostatan.

Vi har just flyttat vår avdelning på jobbet så det springer byggkillar överallt hela tiden.
Jag stod inne på en patientsal och rengjorde en säng, jag gick ut för att slänga lite papper, på vägen in igen ställde jag mig i dörröppningen och satte på mig ett par av våra snuskiga gråa latexhandskar, Malin tittade på mig och gjorde en typ porrmin, varpå jag säger: "bend over honey" med min släpigaste slampigaste kåtaste röst.

grejen var bara att medans jag slängt papprena så hade det slunkit in två byggmuppar, en spexig i 40-årsåldern och en jätteblyg i 20-årsåldern.

Dom uppskattad min lilla kommentar som inte var riktad mot dom och ba: Öööhöhöhöhöh, dig får man passa sig för, höhö brööööööl.

Jag orkade inte ens förklara att jag sa till nån annan utan himlade bara med ögonen och spritade av sängen och gick ut.

Jävligt irriterande med dumma byggjobbare.


Kommentarer
Postat av: bellschen

Jag har även hört dem yttra följande "Ja, det är ju så kvinnor löser problem"..undras om han menade att vi löser problemen med hjälp av byst och vagina? Det måste ju ha varit det han menade.

2008-08-25 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0