Berlin.


Det regnade jättemycket första kvällen.

Vi besökte massa ställen, tex dunkin donuts, KFC-kentucky fried chicken, starbucks coffee.
Men även checkpoint charlie(astråkigt)
Muren(spelade in en video till Paloma där jag sjöng "die mauer", jag  tror Jonas skämdes.) Fast han var ju klädd som ett skinhead som alltid så han ska inte snacka.
vi bodde väldigt lyxigt intill unter den linden med fin uteservering där jag beställde en 20 cl coca-cola för 45 kr.


Asså, jag vet inte vad jag ska skriva, det var en helt vanlig resa...
Vi hittade en jävligt stor loppmarknad där jag bla provade massa hattar.

Sen var det bra väder, vi skrev vykort, åt skitsnuskig mat.

Eh...

Berlin!


Kommentarer
Postat av: Terry Leene

Jag skiter i era turistiga foton. Jag vill ha Die Mauer-videon. Och om jag inte får se den kommer jag och döda dig.

Puss.

2008-08-25 @ 09:19:09
Postat av: mattias

jag vill också se die mauer-videon. vad åt ni för snuskig mat? dom är rätt äckliga med maten, tyskarna. fast inte lika äckliga som danskarna som äter förlorad hare å sånt.

2008-08-26 @ 22:04:20
URL: http://upsdowns1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0