jag hatar svart 70-tals musik.

Jag har kommit på hur otroligt mycket jag hatar musik som är gjord av svarta människor på typ 70-talet.
James Browns "I feel good" hatar jag. "its raining men" tillhör ett riktigt hatobjekt. (speciellt videon)
 När jag hör "knock on wood" får jag panik, "I will survive", "rivers of Babylon", -yäck! nu när vinyl 107 blivit 60,70 och 80-tal så är det ta mig fan det enda dom spelar och av nån sinnessjuk anledning har vi alltid vinyl på i bilen.

Vårt grafikkort är pajj.

Kommentarer
Postat av: Sonja

jag som nyss börjat lyssna jättemycket på 70-tals negermusik för att jag trodde du gillade det

2008-08-09 @ 20:01:00
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Anonym

vad händer? saknar att läsa dina inlägg!!!!

2008-08-09 @ 21:36:22
Postat av: mattias

meh - byt kanal då. knock on wood är väl svängig?

2008-08-11 @ 15:10:18
URL: http://upsdowns1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0