bilbundna.

jag ser ner på bilburna, jag har alltid föraktat folk som åker bil dagligen och kommer antagligen alltid att göra det.
det är patetiskt och nu är jag alltså besatt av att köra bil.
Jag har kört hela kvällen.
Jag har kört på en riktig väg och backat och vänt bland traktorer.
Det är sjukt kul och kommer att bli väldigt praktiskt.
vi kommer att kunna flytta lite vart vi vill, tidigare har vi varit tvugna att flytta till antingen Huddinge eller Årsta men om jag får körkort öppnar sig en helt ny värld.

Men, jag hatar det. Sen jag började få skjuts till och från jobbet har jag gått upp från 68,7 till 76,2.
Det är typ 8 kg. Man blir så lat, man blir så bekväm, det är så skönt och jävligt stört.

Andra saker jag hatar:
Musikaler- jag kommer aldrig se mamma mia, jag hatar det faktum att folk jag känner och älskar går på teatrar och tittar på west life story, cats, mamma mia, chess och annat skit.

Folk med vanlig intelligens tittar på Greasfilmerna och gillar det.
Fy fan, jävla bögnöje. Folk som sjunger det man ska prata. Folk som dansar mitt i allting.

Pantertanter- firar att en av dom gamla äckliga kärringarna dött.
Jag hatar pantertanter väldigt mycket. Varför har jag sett säkert 100 avsnitt?

Kommentarer
Postat av: Sonja

hoppas du inte hatar droger också för isf är du KÖRD!



(jag älskar ordvitsen jag fick till)

2008-07-24 @ 00:10:10
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Malin

Fan, måste oxå börja köra. Särskilt nu när man flyttar ut på vischan...

2008-07-24 @ 00:52:12
Postat av: mäggie

Du kan lägga till amerikansk film.Sååå jävla överdrivna att tårna knyter sig på mig.

2008-07-24 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0