Escape to berlin.

Jag brukar skryta med att jag är norsk medborgare, vilket inte betyder någonting egentligen.
Det betyder att jag har ett norskt pass.

Så, jag stiger in på norska ambassaden för att hämta mitt pass (vilket var helt onödigt eftersom man flyger på vanligt id-kort till Tyskland)
"Ska du fly?" frågar tanten på ambassaden efter att jag berättat att jag ska till tyskland (och det är här jag borde med mina genuina norska gener och kunskaper om det norska språket svara ja, jag ska fly, med ett flygplan) men jag min idiot fattar inte att fly betyder flyga på norska så jag blir helt nervös och intar någon sorts försvarsposition och ba
" nej nej, oh guuud nej, jag ska bara på semester"

Varför i helvete skulle jag fly, med norskt medborgarskap, boende i Sverige till tyskland.
Men det ordnade upp sig och jag har nu ett pass där jag ser ut som en 12-åring som legat i en flod i 6 veckor och nu befinner sig på obduktionsbordet. Fast med fräknar typ.

Kommentarer
Postat av: Maggie

HA HA HA !!!!! Satan så jävla roligt!!!!HA HA HA !!!! Kajsa , har du kvar mailet? Eller ring mig vid tillfälle.

2008-08-04 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0