Ett jävligt bra råd.

Shit vad det är sweet att lämna ifrån sig sina barn.
Att efter en veckas gos coh mys och tjat och bråk och bajs och nerkissade kläder och pussar och fläskläppar och kramar och gnäll och konstant rörelse, konstant ljudnivå över 4 decibell(eller hur många decibel det nu är med fyra personer, ewn dator, en TV och leksaker som låter på 45 kvm)
bara säga hej då, sätta sig i en tyst bil (sweet med pojkvän som har bil)
komma hem till ett nyrenoverat vardagsrum, nu med trådlöst bredband och bara lägga sig och läsa. Oavbrutet.
Laga mat i tysthest och bara dricka lite vin och pussas lite och sen slänga sig på soffan och glo på TV och sen sova ostört hela natten.


Alltså, mitt tips till alla föräldrar, oavsett om ni är kära i mamman eller pappan till ert barn- SEPARERA!!!
Det är askul. man får ett nytt hem, lär känna nya människor, ha barnfri tid, mer tid för sig själv och nöjen,(eh, typ onani) uppskattar barnen mer men, och det här är ett stort men,  du har ju fortfarande kvar mamman eller pappan till kidsen.
Ni kan ju hänga då och då, prata i telefon varje dag, ses, skicka roliga saker till varandra på facebook, ha sex om ni känner för det osv osv.

Jag och mitt ex gör allt ovanstående utom det sista men jag menar, man gör ju precis som man vill.

Men det kräver en OK ekonomi för det är rätt tungt i början.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0