hantverkar´n i Bromma-välkommen.

Yes, jag har just rivit ner ett innertak i vardagsrummet och under detta förskräckliga tak så var det en fet jävla bit puts som fattades, man ser liksom betongen rakt upp.

Jag ringer en hantverkare jag hittat på hitta.se, han säger att han ska komma förbi och kolla på en gång.

Innan jag rev ner hela taket så ritade jag:

En tjej som får en kuk i analen med ett stort leende.
En jättestor kuk med hårig pung.
Ett jättestort hakkors
en sån där tjej som ligger på rygg och så ser man bara själva skrevet.
Med spritpenna.

jag tänkte att om jag förklarar att jag är blyg och bara ritat mina fantasier, sånt som jag drömmer om att göra med hantverkare så kanske han föstår?

eller så inser han att jag är en rasbiolog med tourettes ticks i fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Mäggie

AAAH ha ha ! Du och hantverkare Ha ha ha ! Äh, han lär sig nåt nytt, får man tänka...

2008-07-10 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0