Skittråkig text, läs INTE!

Jesus vad jag hatar sandstranden.
Äckligt som fan, speciellt med en 2åring som med blöta fötter springer runt på filten och gör geggamojja av grillad kyckling som runnit och kladdats ut och coca-cola som blivit ljummen och änder som kommer farligt nära och sand överallt.
Men shit vad härligt det är att titta på sin lilla fjant som just lärt sig simma som vill visa alla trix och en liten chimpansunge som håller en krampaktigt kring halsen och vattnet är ljummet och solen glittrar på vågorna.

fyfan vilken stört tråkig bajstext jag just kladdat ner, jag har jobbat sen kvart i 7 i morse och varit på stranden hela kvällen.
Jag skäms och ber om ursäkt.
-.

Kommentarer
Postat av: sonja

sånna här texter skriver jag skitofta, ibland publicerar jag för att det känsn som slöseri på tid (jag bryr mig inte om läsarna), men ofta inte (ibland bryr jag mig)

2008-07-25 @ 22:33:27
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0