Äckliga abonnemangskrängare

Idag gick jag och min söta lilla kollega Malin i Västermalmsgallerian, och så står det två äckliga Glocalnetkillar och väntar in oss, jag ser dom på avstånd , dom tänker hugga och fråga vad vi ringer med idag.

Vi tittar demonstrativt åt ett annat håll (rakt in i en naturmedicinaffär-troligt)

"tjennna bruuudar, får jag fråga, vad ringer ni med idag?"

Och då fick jag en snilleblixt, jag gjorde kanske världens roligaste sak, jag tittade på dom båda en lång stund, fast jag tittade liksom bara på deras öron, på deras hår, på deras haka.
Överallt utom in i deras ögon och så såg jag jättefrågande ut, typ som att jag hörde dom men inte såg dom.

Deras idiotiska miner var helt obetalbara.

roliga jag: "Nä, jag bara skoja"
idiotiska dom:" shit asså, jag ba asså vafaaan håller hon på med???"

Vad fan får jag allt ifrån??

Kommentarer
Postat av: Sonja

asså du gör ju bah de man i efterhand ÖNSKAR man gjort, cooolt!!



ja brukar säga jag ringer med tre å då tystnar dom alltid. vet ej varför.

2008-06-18 @ 09:02:05
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Malin

Du är så jäkla skön!!!

2008-06-19 @ 10:42:45
Postat av: maggie

Du är väl lik din mamma som är lik sin mamma.

Kajsa ! Jag ber om ursäkt för att jag lånade en historia från din förra blogg. Jag tyckte den var så rolig.Vet du vad samiska kvinnor kallar sina sexleksaker? Fusklappar. Ha ha ha. Hade.Asså det är Norska,Ha de bra.

2008-06-27 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0