snygg OCH ful

visst är det konstigt?

jag häller salt på ett ägg, jag plockar strån från magen, jag äter tårta i sängen, jag har trästocksben, jag sjunger 4 non blondes och dricker vin, jag blir fotat samtidigt som jag lyfter barn, jag har just badat i havet, jag städar osv osv.

Hur kan nån så jävla snygg bli så dålig på bild?


jag är ju i vanliga fall jävligt söt och sexig, tillochmed på mitt arbete.
Hur hänger det ihop? nån sa att det kallades Murphys lag, men det kan väl fan inte stämma?

Kommentarer
Postat av: Sonja

men du verkar ju bli fotad oftare än britney spears också

2008-06-26 @ 15:29:44
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: maggie

Min blogg liknar din blogg. Jag kan inte lägga in flera bilder samtidigt, enda skillnaden. När jag visade bilder på mig själv, började andra också göra det. Lite försiktigt först med motivering att man måste vara försiktig för man vet aldrig om det finns dom som snokar upp var man bor. Då jävlar säger jag bara !!!Om det skulle hända !!!

2008-06-26 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0