moahahahahhaha!

Jag känner en kille, det var nog honom man tänkte på när man kom på utrycket att nån är "skitnödig"
Han är så jävla tråkig och ocharmig.
Han är en sån där som alltid ska göra rätt och minsann vara en bra medborgare som jobbar och betalar skatt och han röstar på moderaterna bara av den anledniningen att han ogillar bidragstagare och annat löst folk(det här är mina egna spekulationer) fast i verkligheten tror jag att han röstar på sverigedemokraterna.
Fast det där med att göra rätt för sig vet jag inte hur det funkar för jag tror det laddas ner en och annan skiva och film då och då.

Han är alltid jättebitter och på dåligt humör och har asfula kläder och luktar svett.
Någon sa så här en gång: "man tror att han inte kan skratta, men det kan han, när han skrattar elakt åt andra"

Jag har aldrig hört någon säga att dom gillar honom, snarare tvärtom. Dom flesta tycker som jag om honom.

Gud vad hemskt egentligen. Hur blir man så?

Fy, nu får jag dåligt samvete och tycker jättesynd om honom.

Kommentarer
Postat av: Marge

Hahaha, jag vet vem du pratar om tror jag, honom har jag inte träffat på jättelänge.

2008-11-14 @ 08:29:59
Postat av: maggie

Är det Togga, tro?

2008-11-14 @ 10:42:04
URL: http://tutt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0