Rom i knät

Vi har inget internet och inget PS av olika anledningar.
Så man får ligga och trängas med datorn i knät i sängen för att kunna kolla på porr.

Flickorna i "Rome" blir lite pixlade och allt känns väldigt taffligt.

Nu ska jag gå och ta blodtryck puls,temp och saturation på 5 personer som av olika anledningar tyckt att dom ska söka akut sjukvård.
Jag menar, nedsatt allmäntillstånd, kom igen för fan när ni måste kolla på porr som du har i knät som en katt, det är vad jag kallar nedsatt allmäntillstånd.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-12 @ 07:31:00
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Sonja

ja jag hatar att ha den i knät, det blir ju alldeles stekhett av fläkten också

2008-10-12 @ 09:57:07
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: maggie

Du har då ett rent helvete. I min ålder har jag inte ens dom tankarna.

2008-10-12 @ 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0