Hell´s Kitchen.

Nu sak jag skriva någonting som jag aldrig trodde att jag skulle skriva.
imorgonbitti efter  jobbet ska jag åka och träffa en kille som ska ge mig olika kataloger. Och så ska jag få sitta på deras kontor och välja exakt vilket kök vi vill ha. Från hela sortimentet.
Vilket kakel(blir nog inte blommigt, fast vem vet) vilka luckor, vilka spotts, vilka handtag, vilken ugn ,vilken kyl, vilken micro, vilken diskmaskin, vilken tvättmaskin, vilken torktumlare, vilket kakel i badrummet, vilken dusch, vilken toalett vilket handfat osv.
Av hela sortimentet!

Och utan att behöva bry mig om priset. Det ingår liksom i köpet av nya lägenheten.Problemet är bara att Jonas inte vet någonting eftersom han envisas med att vara på Mallis.

Är du inte jätteglad för vår skull?




Om jag känner mig själv tror jag inte att det kommer att bli någonting i stil med det vi har nu.
Det vi har nu ser ut att vara designat av Henrik Schyffert 2004.
eller som en jättelyxig trailer på 80-talet.


Eller, som en The Knife-video

Kommentarer
Postat av: Sonja

så jävla jävla jobbigt att sitta å traggla igenom hela sortimentet på varje jävla pryl. shit.

2008-09-23 @ 17:35:01
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Terry

Jag är faktiskt glad för din skull.

Hade älskat att få välja helt fritt.

(Antar att det blir vitt med rostfria kylochfrys och ugn i "arbetshöjd". Kanske gråtonat klinkers eller granitgrått chiffer istället för kakel?

Men framförallt, vitt vitt vitt!)

Postat av: kajsa

eh, jonas har rätt "vuxen" smak, så du är inte helt ute och cyklar "så att säga"



2008-09-25 @ 11:21:02
Postat av: Terry

"Pinsamt".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0