Jävla as.

vi satt och pratade om olika sorters kvinnor och tjejer på jobbet, och när jag vaknade igår morse så slog det mig att det ju finns en hel del killar som har typ Rachel i vänner som drömtjej.
typ en helst blond,(brunett eller rödhårig går bra, men inte färgat i extrem färg typ svart eller vinrött) neurtalt sminkad tjej som är snäll och rätt lugn, som inte är högljudd och svär, som ser fräsh och sportig ut, inte för billigt klädd (men som gärna får ta på sig porriga kläder när ingen ser, tänk typ extrem muslimsk man)som inte sitter och hivar öl och rättar hans kompisar när hon tycker att dom säger nåt korkat eller upprörande , som inte gör bort sig eller blir för full eller dansar utmanande osv osv.

shit vilka patetiska killar.
Shit vad jag ser ner på sånna snubbar.
Vilka jävla as.


Kommentarer
Postat av: Sonja

säg inte så om min jocke!

2008-09-06 @ 11:48:38
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: Terry

Så jävla lama snubbar. Såna som tycker det är typ det hetaste som finns när deras tjej hånglar/antyder att de vill knulla med sin bästa tjejkompis.

kräks lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0