Kajsa 26 år

En ensam helg, ungarna hos pappa, pojkvän på Mallis och party med mina bästa vänner i 2 dagar.
Jag tänkte innan Jonas stack iväg hur helgen skulle se ut, jag skulle mysa runt hemma, ha förfest med Mikaela, plocka undan efter oss så att lägenheten är fin och mysig, gå på fest på fredagen, vara hemma och tvätta på lördagen, strosa runt på stan på lördagen innan firandet av Kim, tända ljus för sig själv, läsa rätt mycket och bara ha det väldigt trevligt.

Lägenheten ser precis ut som när dom gör tillslag i  Cops. Det enda som fattas är pipor och kanyler,
middagen från fredagen med Mikaela står intorkad i köket(tonfisk med bananflugor-sweet!)
Ölflaskor på handfatet, 3 dagars svenskan i hela sovrummet, kläder på hela golvet, puder i hela handfatet, grapefruktkött intorkat i juicepressen, fimpar i äggkoppar på köksbordet, mr Rabbit på huvudkudden,kaffekoppar på balkongen, utsmetat smink i hela ansiktet, använda handukar i soffan osv osv.
Vi var så sunkiga att vi tom stekte rostbröd i stekpannan för jag kunde inte hitta brödrosten. (kan bero på att Jonas slängt den eftersom jag skulle "mjuka upp" cheddarost när jag kom hem på fyllan sist och sabbade hela brödrosten pga detta)

Men idag är jag inte bakis, för jag var så vuxen(eller orolig för mig själv) att jag bara drack cola light hela kvällen igår, jag kände mig så otroligt sjukt vuxen när jag sa hej då till vakterna på Karlsson och co och gick förbi alla dräggfulla brudar och gick med raka steg till tunnelbanan och satt spiknykter  kl ett en lördag på tuben. Alltså, den vuxenhetskänslan var sjuk. Jag kände mig så stolt, som en riktig kvinna! självsäker, med kontroll, inga behov att supa. sen kom jag hem till lägenheten och såg allt ovanstående.... så nu ska jag gå ner till tvättstugan, rensa upp i köket och städa sovrummet.

Vad ska jag göra sen då? Gå på bio kanske, eller ta en lång höstpromenad kring sjön runt hörnet? Eller ligga i soffan med tända ljus och läsa typ Utvandrarna eller bara ligga och vara sensuellt vuxen och en mogen kvinna.

 här ser ni en självsäker, mogen stolt sensuell kvinna med kontroll.

Kommentarer
Postat av: Sonja

du ser inte ut som 26

2008-09-21 @ 12:23:16
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: kajsa

Jag vet!

2008-09-21 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0