Lägenhet

Som vissa av er vet så har vi letat lägenhet länge nu, och igår blev det klart, efter att ha gjort bort mig på banken(sa till bankkärringen att jag var prostituerad på fritiden och därför inte skulle ha några problem med att betala hyran trots att jag bara tjänade 17.500/mån) och efter att ha kutat på uppskattningsvis 40 visningar och dividerat om vart vi ska bo. Jonas ville köpa radhus i förorten, jag ville köpa mindre lägenhet i Årsta och det var väldigt nära på att det blev Årsta, tills vi kompromissade och hittade ett mellanting, lägenhet i typ bushen. Men i samma kommun som mina barn UNDERBART!!!

Den är oerhört fin, har en gullig trätrappa, coola takfönster och balkong.
Vi kommer attt få bygga, lägga golv, kakla och göra badrum till förbannelse, men så var det ett väldigt bra pris också.
Och det bästa är att man själv får välja hur det ska se ut, inge fula rostfria spisar (en gång i tiden ville jag ha det, why god why?) inga konstiga tapeter som nån annan valt, allt ska vara nytt och bara vårat.



Kommentarer
Postat av: Sonja

okej grattis

2008-09-18 @ 19:22:15
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: bellschen

Grattis! knus b

2008-09-19 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0