min allra sista blogg?

Måste säga att det är jävligt synd om mig, ont i huvudet, ont i bröstet, ont i öronen ont i halsen ont i nacken.

Följande diagnoser har jag själv ställt:
Aneurysm
sinuit
pneumoni
meningit
angina tonsillaris
otit
ÖLI
vanlig bonnförkylning

Observera att jag väljer att skriva lite mer svåra ord så att säga bara för att styla för mina kollegor så att snacket inte går på jobbet imorrn typ "såg ni Kajsas blogg, hon hade skrivit lunginflammation, fy faaan vad oproffsigt. Dissrispekt"

Jag hoppas minst på aneurysm måste jag säga.

obs, halsflussen var jag faktiskt tvungen att slå upp, jag erkänner


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer inte fram på ditt nummer. Jävla cp telefon.... Har nu faxat din frigivningsansökan till högre instanser. Lycka till säger bara..

2008-09-17 @ 13:46:06
Postat av: Sonja

du kan fler spännande sjukmdommar än dr house

2008-09-17 @ 16:56:40
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0