reklam

Alltså, om man tittar på reklamen för rusta, den där ett gäng idioter glider runt och fånar sig.
En gubbe som står på nån vibrerande platta så kalsongerna syns och enfamilj som ska välja julpynt och mamman bär en tomte  istället för bäbisen och dom dansar och det  fjamsas något otroligt.
Om man tittar på den reklamen, vill man handla på rusta då?

Vad handlar man på rusata föresten?
Inredning till sitt hem eller?
Hahahahahahahahhahahaha!!!!!!!

Vill man vara som dom? Vill man riskera att träffa dom? Eh NEJ!
Det finns en enda reklam jag hatar mer ,och det är den med killen som sitter och sjunger på flygplanet, och sen åker genom taket.

Den reklamen är ju som killen på flygplanet.
Man önskar ju att TV:n ska åka genom taket varje gång den reklamen kommer.
Jag får på riktigt panik och måste blunda och hålla för öronen när han börjar papapapa papa papa PA PAO!!!

Kommentarer
Postat av: Jessa

Du är så jävla tragisk, haha! Skriver ut medicinsk terminologi som om ingen annan skulle fatta -eller bli bländade av din "otroliga" utbildning..! Vad tror du egentligen?! Sen att du tagit dig upp från botten genom att träffa en gubbe med välfyllt konto som grejar fin lägenhet, sominte ligger i slummen -det borde man väl grattulera dig till. Men ja skämms när jag läser din blogg!!! "VI HAR ÖVER 3 MILJOOONER I LÅN" och att du aldrig skulle handla på lågprisvaruhus.. ursäkta men HAHAHA -hur fan överlevde du innan??? hahahhaha.. Shit alltså, jag väntar med spänning på nästa inlägg så jag får höra mer "skryyyt" ;)

Tur man haft det välställt alltid -så man slipper bli lika patetisk som du.

2009-01-13 @ 18:23:16
Postat av: Kajsa

Jessa,

Visst är det provocerande?

Kolla på äldre inlägg så ska du se vad jag skryter med mitt fina utseende också.

2009-01-13 @ 20:24:57
Postat av: Carro

Ja fy fan, håller med, du borde inte skriva så om Rusta, dom har så JÄVLA snygga inredningsprylar.

Jessa, du stavar som ett cp.

2009-01-14 @ 17:10:57
Postat av: Studerande

Tror kanske inte en person som har det gott ställt reagerar över att andra har ett bra liv, men vad vet en fattig student som jag om det?

2009-01-17 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0