Red vaggon

Nu känns det som att en bäbis är på gång här hemma. En fin röd vagn står i suicideroom och gläser.
Världens finaste vagn! Det är lite som att man har köpt ny bil om man hade körkort.

Vi gick i köpa ny bil tankar under sommaren lite, men insåg att nej, vi kan göra något roligare för pengarna, vi har ju ändå en sprillans ny bil som vi faktiskt får plats i allihopa och varannan vecka är vi ju dessutom bara 3 pers i familjen.*nickar förnuftigt*

Jag är barnsligt glad över att vi köpt vagn till vrakpris, för då vet jag att om 12-16 veckor så ligger en liten svartskalle där och gryr.

Tragiskt med familjer som inte har en miljard barn. Jag ska ha minst 1 till efter det här. Minst.





Kommentarer
Postat av: Terry

Så jäkla snygg. Vad betalade ni? Fick ni med skötväska? Jag älskar skötväska, jag har aldrig varit såhär organiserad. Vi har till och med ett underlägg att byta blöjor på!

2010-08-17 @ 14:45:34
Postat av: kajsa

Nej, ingen skötväska, kommer nog använda min 10 gruppenväska.

vi pröjsade 1900 kr, då ingick iofs bara regnskydd, myggnät, sele och fotsack.

2010-08-17 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0