sk8ers

Jag kan säga att jag personligen upplever det inte som en skitbra idé att börja anordna skateboardevenemang i korsningen utanför vårt sovrumsfönster kl 04:15 på morgonen. Som dessutom pågår skitlänge och med en viss Patrik som hostade hela tiden(det var nästan det mest irriterande)
Dom la ut saker på gatan som dom skulle hoppa över och så när nån gjorde ett hopp så jublade dom övriga 5 polarna och oooooade och aaaaade.

Jag kunde inte med att gå ut på balkongen och be dom dra åt helvete eftersom jag hörde att dom var nyktra och faktiskt hade kul. Duktiga fina 16åriga killar som ägnar sig åt sport istället för att slåss, sånt ska man väl uppmuntra eller?

Iallafall så reste jag mig för att stänga fönstret och balkongdörren som stod på vid gavel när dom exakt i den stunden åkte förbi och tittade upp på mig och började skratta hysteriskt, jag kan inte förstå vad det är som är så kul med en tjock tjej med hängpattar och håret på ända som ser skitsur ut?

Hade ni sett mig på stan för ett år sen hade ni fått stånd på en gång era jävla pissungar tänkte jag, stängde och gick och la mig.

Kommentarer
Postat av: Bellschen

Tänk på tonårsstånd och allt känns som en seger!

2010-08-15 @ 16:52:30
Postat av: Anna

Hahahaa

2010-08-16 @ 20:20:31
URL: http://lillarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0