idag tog jag droger för första gången i mitt liv.

Efter att ha tappat 1 kg i kroppsbehåring i duschen imorse och sträckt varenda sena i kroppen så åkte jag med fam Norberg till simhallen.
Det var en känska så underbar att det inte går att förklara. Efter att ha verkligen lidit av foglossning i flera månader och haft ont i ryggen och inte kunnat sitta,stå eller ligga i en riktigt skön ställning så var den en riktig knarkupplevelse att bara flyta.
Jag kände ingenting, mitt bäcken fanns inte, min rygg fanns inte, mina knän fanns inte, hela jag bara svävade.

Jag ville nästan gråta av lycka.

Ganska roligt också att vara ett freak.
När jag stod i duschen och tvättade håret så upptäcker jag att det står 3 st 3åringar och tittar på min mage och ser ut som att dom ska kräkas.

En kille i 14års åldern ropade till sina polare när jag gick i att dom skulle "kolla in den feta magen"

nu skaj ag göra ett val, ringa Jonas som är på Gamex och be honom köpa hem pizza eller ställa mig och koka högrev.

Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Aila

Pizzaaaaaaa..............

2010-11-05 @ 19:59:53
Postat av: Bellschen

Slängt högrev på fjortisarna. Jävla pungdjur.

2010-11-06 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0