Hej! Nu kidnappar jag Kajsas blogg... bara för att jag kan.

Ah men hej, Katta Kvack här! Jag ska hjälpa Kajsa att fixa en knapp till Bloglovin' och för att kunna länka bloggen till Kajsas konto på Bloglovin' (så att ingen snor den liksom), så måste jag posta en länk här: Följ min blogg med bloglovin.

När jag ändå loggat in mig kan jag ju passa på att bjuda på ett par fina bilder på Kajsa och berätta för er vem hon egentligen är... det var nog därför hon egentligen gav mig sina inloggningsuppgifter - en outtalad önskan om ett gästinlägg från mig. Ganska övertygad om att det är så faktiskt.


Kajsa är en stark tjej som aldrig har ngt emot att hugga i och ger alltid 110%.


Hon är mycket musikintresserad och behärskar flera instrument som till exempel luftgitarr.


Kajsa bjuder gärna in både nya och gamla vänner på fest...


... och fest är lika med dans, tycker Kajsa, som gärna showar med de senaste dansmovsen medan vi andra beundrande ser på och önskar att vi var lika dansanta som Kajsa.


Kajsa är väldigt andlig och värnar om världens alla religioner.


Hon är också väldigt modeintresserad, men gillar att hålla det lite low-key...


Hon är ganska nyfiken av sig (eller OK, hon är väldigt nyfiken)....


... en smula ifrågasättande...


... och på det hela ganska rolig.

Så, det var lite kort om Kajsa det.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ha ha, du är störd!

Tack för hjälpen!

2010-10-04 @ 12:33:42
Postat av: terry

Åh så söööt på sista bilden.

Som ett äkta mongo <3.

2010-10-04 @ 20:55:14
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag vet, det är därför jag aldrig ler på bild för då ser jag ut som ett mongo

2010-10-05 @ 09:11:27
Postat av: burriburrsonja

jag minns den där bilden med buddah. du smorde hans huvud med vaselin och vände dig om och lyfte på kjolen.

2010-10-06 @ 12:46:20
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0