jobbigt bara

Av nån sinnessjuk anledning klickade jag på Lady Dahmer och jag lovar mig själv att aldrig mer göra det.
Blir så irriterad. Hur kan man som mamma med tusentals läsare(unga tjejer och mammor) skriva att man är en skitmamma för att man sätter på ungen ett armband på en mässa?

Nej, man är inte en skitmamma för att man bestämmer över sitt barn, något korkad kanske för man kan ju ta fram en penna och skriva numret på armen, eller helt enkelt skita i armbandet.

Nej, man är inte en dålig mamma. Åh, det borde vara cencur på vissa bloggar.

Det här inlägget är ju helt ofattbart. Fan vad jobbigt att se på sitt föräldrarskap på det här sättet.

jag är iallafall världen bästa mamma, alla mammor är i princip det.
Jo, alla, alltid på nåt sätt, men kanske inte alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, äntligen någon som trotsar henne ;-)

2010-10-09 @ 22:19:11
Postat av: burriburrsonja

en del föräldrar verkar tro att det är A och O att känna skuld för varenda småsak. Visst, skuld är väl bra i vissa lägen men ibland verkar det bli lite för mycket. Att gå på mässa SKA inte vara kul, varken för barn eller förälder.

2010-10-10 @ 17:05:37
URL: http://burriburr.se
Postat av: burriburrsonja

en del föräldrar verkar tro att det är A och O att känna skuld för varenda småsak. Visst, skuld är väl bra i vissa lägen men ibland verkar det bli lite för mycket. Att gå på mässa SKA inte vara kul, varken för barn eller förälder.

2010-10-10 @ 17:06:35
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0