Som Strindberg nästan

Idag lever vi ladidaliv.
vaknar 06:00 (inte så ladida kanske)
går upp 07:45
äter ladidafrukost, sån frukost vi aldrig har när barnen är här, dvs dyr yoghurt, frallor och typ olivmortadella.
ligger i soffan, hela dagen.
Kollar på TV, surfar, löser korsord.
Jonas tittar på äckliga tortyrfilmer, jag gråter när hans hörlurar åker ur datorn och jag råkar höra hur en man skriker "they took my penis, oh my god they took my penis" och ser en man med helt avskalade ben pga onda och hungriga pirayor.
16:00 lämnar soffan, duschar.
Bloggar
Blir hämtade med bil för middag i Gröndal
Tar taxi hem inatt(ladida igen) med lagom glad man som nämligen bestämt sig för att ta med en 5 ml flaska med absinth för att dela den med sin bäste vän (oh lala 2,5 ml var), som i sin tur älskar att testa åttatusen olika sorters whiskey efter maten.
Men det är han värd, min hårt arbetande underbara man.

Snart ska jag föda barn. Förhoppningsvis innan första advent. Jag vill det. Då kan Uma och träsktrollet dela födelsedagsfest.
Kommer ni kommentera när jag skriver att vattnet gått?


Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

olivmortadella - är det sån där korv som ser ut som pressad kräka?

2010-10-23 @ 17:13:05
URL: http://kattakvack.se
Postat av: lindha

vilken datum är du satt till? hälsningar från ett regnigt linköping

2010-10-24 @ 11:06:11
Postat av: Bellschen

Ja, när är du beräknad?

2010-10-24 @ 14:09:58
Postat av: Maria.l

Ja då ska jag kommentera =) Låter som du haft en rätt skön dag

2010-10-25 @ 09:28:31
Postat av: kajsa

Jag äter basturökt skinka, Jonas äter pressad spya-ja.



Jag är beräknad till 9/12, men det diskuteras igångsättning. Vi får Se.

2010-10-25 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0