underbara barn


Efter 3,5 timma på underbara barnmässan kan jag säga att min kropp och mitt psyke är, vad ska man säga? Ur form?

Jag var där 10:00.
Planen var att Jonas skulle komma dit 14:30, så skulle vi gå ytterligare några timmar tillsammans.
Myysigt!

När klockan var kring 12:00 och jag gjort massa bra klipp till mässpriser, tex en superdeluxe åkpåse till vagnen för 400 pix. Samt världshistoriens gulligaste kockset, men liten grillvante, förkläde och kockmössa till Uma för 40 kr, drakmössa och tossor till bäbben för 50 kr och lite annat fint skit, samt så klart alla gratisprylar man får.
Men skit i det nu, efter att ha gjort dessa fynd bland alla helvetes satans förbannade småbarnsmorsor som barrikerar alla montrar med vagnarna. Så varje gång man skulle in och titta på någonting i en monter var man tvungen att flytta minst en barnvagn för att komma in och så ser dom sura ut men man ba: Eh förlåt, men jag kommer liksom inte in här, och istället för att säga oj, förlåt så ser dom bara sura ut och skaka på huvudet. Vad är det för jävla fel på småbarnsmorsor?

Men iallafall, efter att gjort det så var jag helt slut. Jag var så slut. Jag hade dom värsta sammandragningarna man kan tänka sig, smärtan var outhärdlig, mitt bäcken kändes som ett vedklabb någon försökt få itu hundra gånger med en trubbig yxa och benen var så ömma att...ja det var förfärligt.
Men då hade jag ju betalt för att kunna gå på hem och villamässan också, så jag rultade dit och gick runt och led. Förfärligt var det!
Till slut la jag mig bland ammande mammor och kved. Jag tror att dom trodde att jag var påtänd för jag bara stirrade upp i taket med öppen mun, och efter att ha ätit banan och lasagne med knallröda läppar utan att bry sig om att läppstiftet satt på måst jag faktiskt ha sett rätt...ofräsch ut.
Är fortfarande väldigt väldigt öm i hela kroppen, sammandragningarna har inte släppt, och då  har jag ändå legat i soffan sedan kl 3,5 timme.

Fitta!!!! vad synd det är om mig.



Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Stackare. Men allvarligt talat, barnmässan? Jag satt och funderade på vilka som EGENTLIGEN åkte på den när jag åkte förbi mässan på vägen hem och tänkte att det lär ju bara vara sådana dära Familjelivs-mammor som är outhärdliga... Så kommer du och krossar detta. Fast å andra sidan kanske du är undantaget som bekräftar regeln. Eller...

2010-10-08 @ 18:45:33
URL: http://kattakvack.se
Postat av: kajsa

det var bara sånna mammor, några sjal/tygblöjemammor och typ 3 pappor. Men det är överskattat. Ska nog aldrig mer gå.

2010-10-08 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0