åååååh, kan man ha re bättre

Jag och jonas brände halva lönen på trattkantareller, öl, oxfilé, mögliga ostar, rökta ostar, färsk pasta, fikonmarmelad och annat smått och gott, sen åkte vi hem och installerade mig i soffan och honom vid spisen.

Jag blev serverad lite ostbågar, vindruvor, öl och oliver, han gör kantarell och parmensanlasagne och jag skriker högt över alla hans kvinnliga kompisar på facebook och deras skittöntiga statusuppdateringar. (gamla kursare från Linköping, inte ni, hans kompisars fruar, sambos och partners) samt löser korsord.

Sen väntar höjdpunkten: Doobidoo (obs, ej ironi)

Kommentarer
Postat av: terry

Receptet tack ;-).

Lät super duper mumsigt.

Ha en bra kväll med uffe larsson eller vem det nu är som leder dobbidoo.

2010-09-24 @ 20:42:41
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

det låter ungefär som den där drömmen du skrev om. en snygg kvinna som leker med sitt bajs. Lite samma känsla liksom (svårt att förklara)

2010-09-24 @ 20:59:10
URL: http://burriburr.se
Postat av: Jenny

Precis så ska en gravid kvinna ha det! egentligen varje dag!

2010-09-25 @ 07:41:01
Postat av: kajsa

Terry,

Alltså, typ du steker kantareller och finhackad gul löl, sen i med vispgrädde och parmensan sen lägger du det mellan färska lasagneplattor och in i ugnen med mer parmensan på. Typ



Sonja,

Ja jag förstår inte iallafall.



Jenny,

Japps!

2010-09-25 @ 18:02:43
Postat av: C

Skitsmart att dricka alkohol när du är gravid. skitsmart. ...NOOOOOOT!!!

2010-09-29 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0