drömmar

Nu så här i tredje trimestern som det så fult heter så drömmer jag så sjuka drömmar.
Jag tror at jag kommer bli allvarligt mentalt störd om jag drömmer en till sån här dröm.

Exempel:
Tre jättefula killar sitter och spelar TV-spel.
Jag är skitsnygg i drömmen och går förbi dom helt naken, går in i ett badrum och tappar upp ett bad och lämnar dörren öppen.
Sen sätter jag på mig gummihandskar, sätter mig och bajsar och fångar upp bajset med händerna, killarna blir ju så klart jätesugna på att se den där Zeta Jonestjejen bada så dom smyger ju in och då blir jag jättearg och konfronterar dom med bajskorven i handen och skriker att dom absolut inte får komma in.


Behöver jag vara orolig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite tycker jag. Vad symboliserar bajset?

2010-09-23 @ 11:41:21
Postat av: kajsa

mitt arbete? Barnet i magen?

2010-09-23 @ 11:55:44
Postat av: Suzzie

hahaha, det där är nog faktiskt snäppet värre än mina drömmar!

2010-09-23 @ 12:04:13
URL: http://suzziie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din dag varit än så länge? :)

2010-09-23 @ 12:11:10
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: sofie

hahahahaha när jag väntade Elle så drömde jag samma dröm varje natt dem sista veckorna. Att hon hade kommit, så jag gick ut och planterade henne i trädgården så man såg bara hennes huvud som stack upp och alla gick ut dit för och titta på bebben så vattna jag henne lite då och då.

2010-09-23 @ 12:19:45
URL: http://www.mittsvenssonliv.blogspot.com
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-23 @ 12:41:57
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Katta Kvack

Jag tycker att det låter ungefär som dina vanliga dagdrömmar...

2010-09-23 @ 13:13:12
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Annsson

Ja Kajsa, först kanonis sedan det här........

Tur att Bebisen snart kommer ut :-)

2010-09-23 @ 13:34:53
Postat av: kajsa

Sandra,

KUL att du frågar.

Gick upp ganska sent idag, var vaken när Jonas gick till jobbet tidigt och sen låg jag och läste ett bra tag så jag somnade om:-o

, satte på kaffe (vasnligt, inte latte idag) hämtade tidningen,läste tidningen, åt knäckemackor med rökt skinka som är min craving, lyssnade lite på nyheterna, surfade lite, städade undan i köket, färgat håret faktikt, efter att ha haft färgpaketet framme lääääänge;-) ;-)



Duschade och försökte raka benen men det är så himla svårt nu jue.



Sen har jag typ kollat lite i korsordet (löser du SvD´s korsord sandra?)och Jonas kommer väl hem om typ 2 timmar, då ska vi steka fiskpinnar, sen ska jag på föräldrarmöte i min äldsta dotters skola.



hur har din dag varit?

2010-09-23 @ 13:36:39
Postat av: kajsa

sofie,

din länk funkar inte



kattis,

ja, jag vet, det var en dagröm, jag ljög.



Anna,

Ha ha ha...fy fan.

2010-09-23 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0