paranoia

Har inget busskort, har slarvat bort laddaren till min mobil(tror att den är på Mamma Mia) och har slarvat bort mitt visakort.

Gick hela vägen till centrum i morse för att ta Uma till tandläkaren, ljög lite lagom om vad hon äter och dricker trots att tandläkaren mer eller mindre såg att hon får glass, saft och juice då och då.

Gick till bussen och bad snällt om att få åka med gratis tillbaka.
Lämnade Uma på dagis i foppatofflor, väl medveten om att båda hennes gummistövlar står hemma.

"Vet du vad Uma, vi ska vara ute en timme till så du får nog ta på dig andra kläder"
sa fröken

"Jaaa, Uma, vet du vad, mamma måste springa till doktorn, men det där klarar du själv elelr hur, hmmm? Duktig tjej, då ses vi nästa vecka puss puss, hej då"  Sa jag och vaggar iväg så fort jag bara kan i hopp om att ingen ska upptäcka att det inte finns några gummistövlar vid Umas hylla.

Går hem och tittar misstänksamt på alla jag ser och möter efter att ha insett att sjukt många röstat på SD i Sverige.
Är grannen SDanhängare, är dagisfröken det?

Ligger i soffan och känner mig helt paranoid, drömmer om tandläkare, arga dagisfröknar och Sverigedemokrater som kommer för att döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0