vad är min grej?

Det är rätt så trevligt att vara utomhus ändå.
Efter att jag varit på Palomas utvecklingsamtal (som gjorde mig stolt in i märgen)tog jag och Märtis en promenad sen satte jag mig på bänken utanför vårt hus och läste tidningen och löste korsord och satan vad trevligt egentligen ändå.
Grannar som stannar och pratar, pensionärer som ler nervöst och saktar farten för att dom vill prata och så när man säger "härligt väder" så blir dom skitglada och sätter sig och pratar som riktiga små adhdungar.

Sen när man väl kommer in så har man fått 3 sms och 7 missade samtal och man borde städa upp lägenheten som ser ut som ett bombnedslag för snart kommer fina Kajsa äntligen hit och fikar.

Men städa är inte riktigt min "grej".

Kommentarer
Postat av: Katta Kvack

Min "grej" är att lata mig och äta glass. Grymt bra på det faktiskt!

2011-04-11 @ 19:18:04
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Ia

Märta kan väl städa?

2011-04-11 @ 20:35:54
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: Ulla

Undrar bara. ADHD-ungar, pratar dom mer eller mindre än Uma och Robin?

2011-04-12 @ 14:14:42
Postat av: Kajsa

Kattis, samma här, fast med ostbågar



Ia, ja för fan.



Ulla, ha ha ha!! Mindre, helt klart.

2011-04-12 @ 17:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0