lördag i Huddinge Fullersta Vistaberg.

Satt och fikade på Fullersta gård med min dotter och man idag.
Märta fick en kompis i barnstolen brevid som hete Ava och var typ lika gammal. Jag tyckte att Ava var jättelik Smeagol så jag sa det. Pappan verkade inte ta illa upp utan höll mer eller mindre med.

Jonas tyckte jag var pinsam och elak.

Sen gick vi hem och lagade pepparrotskött till oss och Märtis, men hon ville inte ha.
Sen gick vi till grannarna och åt godis och drack mousserande vin.
Det är sånt man gör här i den lite finasre förorten förstår ni, lagar egen mat till bäbisar, fikar på herrgårdar och dricker fint vin.

Kommentarer
Postat av: kajsa Carlsson

Min systerdotter (typ) såg länge ut som Gollum, men sen fyllde hon ett och blev jättesöt. Alla kan inte vara så lyckade som Märta och vara sötast från början.

2011-08-14 @ 10:49:40
Postat av: Erika

Men allvarligt, sa du så till en pappa om hans unge? Varför gör man så?

2011-08-14 @ 21:22:18
Postat av: Kajsa

Kajsa, men Smeagol är ju jättesöt, Gollum är ful.



Erika, för att man inte har någon impulskontroll, men ungen var ju skitsöt, det var en komplimang.

2011-08-14 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0