tips till andra föräldrar

Märta tycker inte om att åka bil.
Man skulle kunna säga att hon hatar att åka bil.

Saker som funkar:
Sjunga hysteriskt på valfri låt.
Låtar jag och Jonas avverkade idag: Ut i vår hage, broder Jacob (den blir effektfull när vi är hla familjen och Uma alltid får komma in sist och får ett psykbryt för att hon inte fattar hur det går till), en liten båt, i ett hus i skogens slut, du gamla du fria, öppna landskap (med Ulf Lundells röst)

Låta henne äta.
Tex:
Katrinplommonpure så att det ser ut som att hon ätit bajs
Tutte, eftersom jag har Lady Dahmer-tuttar så kan jag göra det när hon sitter fastspänd
Sitt eget snor. Funkar vid förkylning att låta snoret rinna ner i munnen och hon blir paralyserad av den salta och goda slaggprodukten som kommer.

Trotsa den Svenska säkerhetshysterin
och faktiskt ta upp henne. (fast man känner sig som värsta zigenaren)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha den var kul. Du underhåller mig varje dag kan jag säga. Hur jag hittade hit? det har jag ingen aning om, men nu är jag fast.

2011-06-13 @ 20:01:03
URL: http://hurskaviorka.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja visst var det? Må du stanna för alltid.

2011-06-14 @ 09:18:49
Postat av: stina

gilla

2011-06-23 @ 10:11:18
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0