allt är fint. ALLT!!!

Har just varit på 9-årskalas hos Jonas tvillingsyrra.
Dom har ett så frustrerande vackert och perfekt hem.

Jag går runt och försöker hitta saker som är dåliga.
-Ja, alltså balkongen är ju rätt liten(fast med utsikt över Riddarfjärden!!!)
-Det där konstverket hade inte jag valt
-Dom har ju ingen trädgård (men det har ju inte jag heller)
-Den där tavlan var väl kanske inte min smak, eller...den är ju skitsnygg men jag hade kanske inte valt den ramen...eller jo det hade jag nog.

Sen åker man hem och städar och gör så gott man kan.



Kommentarer
Postat av: Bellschen

Du är så jävla älskvärd Kajsa! Exakt så där känner jag också. Och så gnor jag över mina lister och tänker att, rent, det har jag tommefan.

2011-09-13 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0