Det ultimata hemmet

Om jag fick fantisera fritt så skulle mitt drömhus se ut så här:

JAG VILL HA:

Hall med finentré
Hall för groventre
Kök med matplats för ca 6 pers
Matsal med plats för ca 20 pers
Vardagsrum
Bilbliotek(går att kombinera med annat)
Arbetsrum
Gästrum
Rum till Paloma
Rum till Uma
Rum till Märta
Rum till ev syskon
Sovrum till mig och Jonas
Walking closet, en till varje familjemedlem
Liten toa
Vanlig toa m dusch
Badrum
allrum med TV-spel osv
Tvättstuga
Vind/källare

Så om säger ca 400 kvm allt som allt.
Låter det rimligt?




Kommentarer
Postat av: Ana

Tycker att vandrande garderober låter mest orimligt. Samtidigt tänker jag på den vandrande garderoben i Skönheten och Odjuret och undrar om det inte är just det huset du drömmer om. Har du sett den nyligen månne?

2011-09-02 @ 14:15:13
Postat av: Kajsa

Nä, det är en closet that you walk in. WAlking closet

2011-09-02 @ 15:14:46
Postat av: Michis

Låter sjunkt rimligt..



btw asbra bloggadress. Hatar du blogg.se?

2011-09-02 @ 21:59:08
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Bjooti

Alltså, om ni satsar på walk-in closets istället för walking closets kanske ni kan spara lite yta bara där...

2011-09-03 @ 20:28:37
URL: http://bjooti.net
Postat av: Kajsa

Gud vad ni är fyndiga.

2011-09-04 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0