min viktuppgång

Jag har ju gått från att vara en smal människa till att vara en tjock människa och ajg har inte fattat hur det har gått till.
Jag har verkligen varit irriterad över det.
Ja du Kajsa, tänker du, du äter mer än du gör av med.
Fast så är det inte. Jag har börjat äta frukost klockan fem på morgonen, jag har helt slutat med ostbågar och jag har börjat jobba heltid. Bara en sån sak. Och ajg känner min korpp när det kommer till viktuppgång och viktnedgång, det har inte stämt.

Nu ahr jag äntligen fått svar på varför och det gör mig så jävla lycklig.
Det var helt enkelt så att det är en bieffekt av min medicin. Så var det med det. Så jävla glad!

Här får ni se lite bilder på mig och hur jag succesivt gått upp i vikt:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du också!! Jag fick ju just förra veckan det fantastiska beskedet att min övervikt bland annat beror på att sköldkörteln inte funkar, så ämnesomsättningen är onormalt låg. SÅ OTROLIGT SKÖNT! Då är det inte bara mitt fel även om det är typ 80% mitt fel. Dessutom blir man deprimerad av min grej! Helt underbart, allt i ett. Nu äter jag nåt hormon som ska hjälpa, hoppas hoppas. Kan du inte få testa en annan medicin? Det är ju skithemskt att du ska behöva vara tjock p.g.a medicinen!

2011-09-18 @ 15:06:01
Postat av: Kajsa

Ja jag såg det, förjävla stört vad ens kropp kan hålla på och ....hålla på.

Ska träffa min shrink snart och se över medicinerna, vill ju helst trappa ner dom helt men är för psykiskt störd för det tror jag.

2011-09-18 @ 22:31:50
Postat av: Anonym

Aha, hoppas det går, eller att du kan testa nåt annat som man inte blir rultig av. Man blir ju psykiskt störd eller iaf deprimerad av att vara tjock också.

2011-09-20 @ 13:07:47
Postat av: Lady Dahmer | Postpatriarkal Feministfitta

Fantastiskt bild. Den nakna alltså.

2012-01-31 @ 10:31:48
URL: http://ladydahmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0