Myser tillsammans.

Jag älskar min man och alla mina underbara barn så väldigt mycket. Men fy satan vad härligt det är att vara ensam hemma ibland.
Igår efter föräldrarmötet( som som vanligt bara gjorde mig förbannad och hatisk mot andra föräldrar) så var jag ensam i nästan två timmar. Det var lite ljuvligt.

Ikväll har jag Märta medans Jonas är ute och dricker öl med kollegorna. Vi har det mysigt. Hon ställer sig vid alla möbler och försöker gå. Fast ajg har glömt hur fan man gör välling och var tvungen att titta på förpackningen och jag vet inte vilken salva som gäller på vilken blygdläpp o s v.

Nu ser vi på fint-TV. Sol bad och fulla föräldrar på kanal 5.


Kommentarer
Postat av: essay

People should not write such personal things in Internet. It's not righ.

2011-12-01 @ 13:40:53
URL: http://essay-for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du MSN ????++(publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0